Close
Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin -19 deri 0 prej 24
    Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime

Lightbulb St Albans - Albanet e Shenjte - Qytet ne Angli !

St Albans , i cili shqiperohet Albanet e Shenjte eshte nje qytet ne zonen e Hertfordshire , Angli . Qe ne fillim kur degjova emrin e ketij qyteti , krijova nje lloj kurioziteti , por si gjithmone e anashkalova duke menduar qe eshte thjesht nje perngjashmeri me emrin tone dhe asgje me teper.

Per cudi , fillova ta vizitoj shpesh kete qytet . Dilja me makine e bridhja rreth e rrotull . Befas , shikoj nje tabele e cila te drejtonte tek zbulimet arkeologjike qe kishin bere . Ne tabele kishte nje helmete romake .

Duke diskutuar me shqiptaret rreth ketij zbulimi nuk morra gje tjeter pervec te qeshurave dhe mosbesimeve . E lashe per ca kohe , por prape nuk me hiqej nga mendja mundesia qe ky qytet te kete marre emrin nga vete ne Albanet - Fiset Ilire.

Nuk ishte cudi , Anglia eshte pushtuar nga Romaket , prej te cileve ka marre edhe emrin Great Britain - Grande Britania.
    Iliret ne ate kohe kane qene te pushtuar nga romaket , gjithashtu.

Akoma nuk kam mbledhur ndonje material te rendesishem me fakte apo foto per ta vertetuar kete ide , por ju premtoj qe se shpejti do i grumbulloj dhe do i ndaj me ju ketu.

Hapje e kesaj teme erdhi nga impulsi qe mu krijua tek po bridhja sonte me makine . Hengra nje darke ne nje restorant te St Albans dhe nderkohe qe po kthehesha ne shtepi , lexova nje rruge qe quhej " Old Albanian Street " . E fotografova tabelen dhe e ndoqa pak rrugen. Me coi afer nje zbulimi arkeologjik qe ngjante identik me Butrintin. Ishte nate dhe nuk ndenja dot gjate , por kaq eshte mjaftueshem per te vazhduar rrugen drejt se vertetes.

Ajo qe me ben akoma me teper pershtypje eshte fjale Saint - ( Te Shenjtet ). Ka dicka shume shqiptare dhe fetare ne kete mes vellezer.

Ai qytet 100% eshte populluar nga fisi Ilir " Alban " . ( prej te cileve ka marre emrin )

Ne javet qe do pasojne ( duke shpresuar per te gjetur pak kohe te lire ) do te vizitoj muzeumin dhe keto zbulime arkeologjike , dhe do mundohem te sjell edhe disa foto ne forum.

Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Ja dhe nje pamje e Verulamium ( St Albans ) . E pershtatur ne baze te zbulumive arkeologjike .
    Fotografitė e Bashkėngjitura Fotografitė e Bashkėngjitura  

Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Ja dhe nje permbledhje e shkurter , e marre nga interneti : ( me falni me gjuhen e huaj )

-------------------------------------------------------------

St. Albans is Hertfordshire's oldest town, a modern city shaped by over 2000 years of human occupation. The town first appeared as Verlamion, a Celtic Iron Age settlement whose name means 'the settlement above the Marsh'. After the Roman conquest of Britain in AD 43, it developed as Verulamium and became one of the largest towns in Roman Britain. Built mainly of wood, it was destroyed during the revolt of Boudicca in AD 60-61 but was rebuilt and grew to feature many impressive town houses and public buildings. It was encircled by gated walls in AD 275.
    After the departure of the Roman Army in AD 410 the town slowly declined and the fine Roman City fell into decay. Its ruinous buildings provided building materials to build the new monastic and market settlement of St. Albans which was growing on the hill above, close to the site of St. Alban's execution. In the Norman Abbey Tower, you can still find the Roman bricks removed from the Verulamium.

--------------------------------------------------------

Foto e Verulamium-it ( sot )

Super Girl Maska e dionea
    Anėtarėsuar
    21-11-2003
    Vendndodhja
    In my place
    Postime
    Gjeta kete shpjegim per prejardhjen e ketij emri St. Albans: (me falni qe eshte anglisht)
    But I need his heart
    I am strong even on my own
    But from him I never want to part
    He's been there since the very start
    My angel Gabriel

!! I am not in Love !! Maska e Englander
    Anėtarėsuar
    14-09-2002
    Vendndodhja
    !In Galaxy!
    Postime
    Atehere me te vertete do t ekete kuptim qe St.Albans ka lidhje me shqiperine sepse Albani i Shenjte dhe pse ka luftuar per romaket ka qene shqiptar perderisa shqiperia ka qene e pushtuar nga romaket. Une gjithmone thosha se vjen nga shqiperia por t ethem te drejten e thoja per gallate!
    I am just a simple girl in a simple town!

Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Postuar mė parė nga Englander
    Une gjithmone thosha se vjen nga shqiperia por te them te drejten e thoja per gallate!
    Gjithashtu !

Flm Dionea , per materialin qe solle

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    15-01-2004
    Vendndodhja
    toke
    Postime
    i beme te gjithe shqipo
    flm per informacionin

i/e regjistruar
    Anėtarėsuar
    28-12-2003
    Vendndodhja
    angli londer
    Postime
    gje kuriose do te ik edhe un ta vizitoj st albansin
    ili

i/e regjistruar Maska e ALBA
    Anėtarėsuar
    21-05-2002
    Vendndodhja
    Gjermani (Dortmund)
    Postime
    Deus ! Falimderit qe na e solle kete kuriozitet ketu . Edhe une jam bere tani shume kurioze dhe po perpiqem me ane te internetit mos gjej ndonje gje te vecante ne lidhje me kete qytet.

Pershendetje nga Alba.
    "Jeten duhet ta paguash me cmimin e vuajtjes."

i/e regjistruar Maska e MtrX
    Anėtarėsuar
    29-11-2002
    Vendndodhja
    Korēė
    Postime
    Historia e Shen Albanit, me ndjeni po eshte ne Anglisht, nuk kam kohe te perkthej:

THE LIFE OF ST ALBAN, FIRST MARTYR OF BRITAIN

ST ALBAN was the first martyr in the British Isles; he was put to death at Verulamium (now called Saint Albans after him), perhaps during the persecution under the emperor Diocletian. According to the story told by St Bede, Alban sheltered in his house a priest who was fleeing from his enemies. He was so impressed by the goodness of his guest that he eagerly received his teaching and became a Christian. In a few days it was known that the priest lay concealed in Alban's house, and soldiers were sent to seize him. Thereupon Alban put on the priest's clothes and gave himself up in his stead to be tried.

The judge asked Alban, 'Of what family are you?' The saint answered, 'That is a matter of no concern to you. I would have you know that I am a Christian.' The judge persisted, and the saint said, 'I was called Alban by my parents, and I worship the living and true God the creator of all things.' Then the judge said, 'If you wish to enjoy eternal life, sacrifice to the great gods at once!' Alban replied, 'You sacrifice to devils, who can bring no help or answer to the desires of the heart. The reward of such sacrifices is the endless punishment of Hell.' The judge was angered at the priest's escape and threatened Alban with death if he persisted in forsaking the gods of Rome. He replied firmly that he was a Christian, and would not burn incense to the gods. He was condemned to be beaten and then beheaded.

As he was led to the place of execution (traditionally the hill on which Saint Albans abbey church now stands) a miracle wrought by the saint so touched the heart of the executioner that he flung down his sword, threw himself at Alban's feet, avowing himself a Christian, and begged to suffer either for him or with him. Another soldier picked up the sword, and in the words of Venerable Bede, 'the valiant martyr's head was stricken off, and he received the crown of life which God has promised to those who love Him.'
    MtrX ubicumque felix

i/e regjistruar Maska e MtrX
    Anėtarėsuar
    29-11-2002
    Vendndodhja
    Korēė
    Postime
    Per derisa ne kete histori, qe e citojne Britaniket, (Shen) Albani -te cilit i ishte dhene ky emer nga prinderit e tij nuk pranon tķ pergjigjet pyetjes se nga cfare familje je? ka mundesi qe familja e tij te ishte shqiptar/ilir/arber/alban, nuk e di c'te them... Di qe iliret kishin ne ate kohe po ashtu te njejtin besim si romaket, prandaj e gjithe hipoteza qendron..., megjithese ne histori ai nuk e permend origjinen, dhe nuk thote qe eshte romak...

Deus, tani me shkoi ne mendje qe ka nje qytet ne Belgjike me emrin Gent, do i bie prapa, se mos zbuloj se ka ndonje lidhje me mbretin shqiptar te lashtesise Genti-n.
    MtrX ubicumque felix

Warranted Maska e Qerim
    Anėtarėsuar
    06-12-2003
    Vendndodhja
    Home
    Postime

re

Me qe ra fjala dikur kam pare nje emision tek Discoverychannel, dhe fliste per gladiatoret ne Romen Antike, dhe diku mbi mur ishte shkruar emri i nje gradiatori "albanus".

Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Mtrx , madheshtore ajo historia . Nuk duhet gje tjeter per te vertetuar qe ky qytet emerohet nga Albanet - fiset Ilire - te pushtuara nga Romaket dhe te zhvendosur ne Britani - Angli.

Po ti pyesesh anglezet , dine vetem qe jane pushtuar nga romaket dhe prej tyre rrjedh ky emer . Po ti pyesesh me tej , nuk dine te pergjigjen. Por s'me ben shume cudi ! Anglezet se lodhin shume trurin dhe nuk u intereson te dine me shume se distanca qe kane me Pubin me te afert

Edhe GENT-in e kam degjuar . Nuk eshte cudi qe edhe ai qytet te kete nje origjine te tille. Zhbiroje pak se kushedi se c'del .

Ajo qe eshte me interesante se te gjitha eshte Kristianizmi i denje i ushtruar nga fiset Albane - Ilire. Me pati sjell edhe dikush ( nje Amerikan ) nje material mbi Iliret dhe besimit e tyre tek Jezusi por e humba. Ai material fliste per popullin Ilir dhe zhvillimit kolosal te fese kristiane ne ato kohe , tek ato. Iliret kane qene populli me i zhvilluar i kohes dhe atje ku ka zhvillim ekonomik ka edhe zhvillim shpirteror , llogjik dhe kulturor.

Mos thuaj qe Iliriet kishin te njejtin besim me romaket , sepse eshte term i gabuar. Romaket besojne dhe ushtrojne kristianizmit nga frika ( sepse e kuptuan me vone se c'mekat bene ) kurse Iliret besonin dhe peruleshin ndaj Zotit nga dashuria , respekti dhe madheshtia qe ata u dhuronin Krijuesit te tyre , Atij qe u dhuroi frymen , Atit te tyre.

Zona ku ndodhet St Albans eshte zona me pjellore e Anglise . Aty ndodhen shtepite ( ose me mire Vilat e Keshtjellat ) me lluksoze qe egzistojne . Eshte periferia e Londres ( sepse gjithe bosat ne periferi jetojne - Londra brenda eshte LLUM ). Aty jetojne Lordet , Aktoret , Futbollistat ( David Beckham etj ). Ky ishte nje shpjegim mbi komfortin qe ka ky qytet. ( dihet qe Iliret ishin te prirur qe aty ku vinin doren , sillnin begati )

ST Albans , ka qene populluar nga Albanet e Ilirise dhe se luan topi.

Alba , mundohu edhe ti pra te zbulosh ndonje material qe e verteton akoma me teper kete prejardhje. Nuk do nxjerrim shume ne drite , por ama eshte nje fare nderi kur njeh te paret tane me mire.

...DeuS...
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga DeuS : 27-01-2004 mė 16:39

Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Harta e Britanise - St Albans -

Authentic Maska e DeuS
    Anėtarėsuar
    08-06-2003
    Postime
    Ja dhe harta e sotme - St Albans -

Ne veri-perendim te Londres . Afer M1 - autostrades

i/e regjistruar Maska e Xhuxhumaku
    Anėtarėsuar
    19-11-2003
    Vendndodhja
    sopr'un'curva
    Postime
    Pershendetje,

Kam degjuar se vete Londra eshte krijuar nga pasardhesit e Trojaneve te lashte qe pas trojes u vendosen ne Butrint e pastaj themeluan Romen dhe me pas shkuan ne Britani dhe kane themeluar edhe Edinburgun ne Skoci.
    --- La Madre dei IMBECILI e sempre in cinta...

---voudou.. ---

i/e regjistruar Maska e bela70
    Anėtarėsuar
    23-05-2003
    Vendndodhja
    Pejė
    Postime
    Postuar mė parė nga MtrX
    Per derisa ne kete histori, qe e citojne Britaniket, (Shen) Albani -te cilit i ishte dhene ky emer nga prinderit e tij nuk pranon tķ pergjigjet pyetjes se nga cfare familje je? ka mundesi qe familja e tij te ishte shqiptar/ilir/arber/alban, nuk e di c'te them... Di qe iliret kishin ne ate kohe po ashtu te njejtin besim si romaket, prandaj e gjithe hipoteza qendron..., megjithese ne histori ai nuk e permend origjinen, dhe nuk thote qe eshte romak...

Deus, tani me shkoi ne mendje qe ka nje qytet ne Belgjike me emrin Gent, do i bie prapa, se mos zbuloj se ka ndonje lidhje me mbretin shqiptar te lashtesise Genti-n. :D

-------------------------------------------------------------------------------------------
    Poashtu dhe un kam degjuar per ket qytet ne belgjik,gent, e qe me ka ber pershtypje emri i tij.

Poashtu ne belgjik ekziston edhe qyteti me emrin LIEZH (nuk e di se si shkruhet origjinal po,po e shqiptojshin keshtu)edhe ky pra mu duk me rendesi,kush din ndoj te dhen na i dergoni ketu.

Pershendetje te gjithve Bela.

E gjeta emri qenka LIEGE(shqiptohet liezh)
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga bela70 : 30-01-2004 mė 15:21
    Duajeni njėri tjetrin.

PEDAGOG Maska e Pyes_Lotin
    Anėtarėsuar
    07-06-2002
    Vendndodhja
    Chelsea
    Postime
    wow.. Deus dhe une kidha degjuar per St Albans por sic the ti , nuk i kisha vene aq shume rendesi. Une di dhe nje zone ketu ne Londer qe e ka emrin St Albans, pikerisht ne Jug te Londres. Do interesohem njeher....

V.R Flm per informacionet!

Driloni
    Jam JETUS jo TREGUS!.

. Maska e alDI
    Anėtarėsuar
    27-08-2002
    Vendndodhja
    London
    Postime
    para se te nxirrni ndonje konkluzion rrethe kesaj ceshtjeje od tju lutesha me pare te benit nje kerkim rreth ketyre emrave [gent.alban,apo albanus] nga e kane origjinen . pastaj mund ta beni boten me origjine shqiptare [just joking]. une vete rroj ne angli dhe kam pare ne londer shume rruge qe kane emrin alban [si psh alban st etc] . vete jam paksa pesimist rreth faktit qe ai roman soldier te kete qene shqiptar .[ u nver know anyway] cdo gje mund te ndodhe ama. por po ju tregoj nje thenie qe e ka thene nje pedagog historie kur iu be pyetja rreth historise.'' historia-tha ai- eshte si kjo ndodhia . '' ishte nje qorr dhe po ecte ne xhungel .pa daashje ai ra ne toke . aty kaloi nje kafshe e madhe. me dore filloi ta prekte ate. e duke e prekur filloi ta pershkruante ate . dhe sipas imagjinates se tij filloi te mendohej thelle se cfare kafshe ishte ajo. -aty kaloi nje elefant dhe askush se pa .[ e perfundoi ndodhine historiani] kuptimin nxirreni vete por mos u beni extrem si ai qorri.)

Comes With Attitude
    Anėtarėsuar
    11-11-2002
    Vendndodhja
    Leeds
    Postime

hmmm

Edhe ne Japoni ekzistonte ne fshat qe quhej FISHKELLIMA.

Germoni ne internet se mos gjeni dicka interesante persa i perket ketij katundit

mbase del qe samurai-t e pare kane qene nga Tropoja.

Faqja 0 prej 2 FillimFillim 12 FunditFundit

Tema tė Ngjashme

1. Kisha ėshtė Njė
    Nga Albo nė forumin Komuniteti orthodhoks
    Pėrgjigje: 14
    Postimi i Fundit: 29-05-2010, 11:25
  2. Letra e Kishės sė Romės drejtuar Kishės sė Korinthit
    Nga Kryeengjelli nė forumin Komuniteti orthodhoks
    Pėrgjigje: 0
    Postimi i Fundit: 10-03-2007, 16:35
  3. Jeta e Shėn Nilit - 7 maj, 12 nėntor
    Postimi i Fundit: 10-07-2005, 22:19
  4. DOKTRINA - Kapitulli III: Trinia e Shenjtė
    Postimi i Fundit: 15-03-2005, 23:02
  5. Ortodoksia dhe Shqipėria
    Nga shendelli nė forumin Komuniteti orthodhoks
    Pėrgjigje: 258
    Postimi i Fundit: 07-04-2004, 18:16

Regullat e Postimit

• Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •